Nyttige

saker

Her er en liten digital ressursbase om vår drift av Eidskog Naturbarnehage. Enten du er forelder, ansatt eller nysgjerrig på tilbudet vårt, har vi satt sammen en liten samling av nyttige dokumenter og føringer.

Saker som er

nyttige

Her er vår digitale ressursbase som gir innsikt i driften av Eidskog Naturbarnehage. Enten du er forelder, ansatt eller bare nysgjerrig på vårt tilbud, har vi samlet dokumenter og retningslinjer som vil gi deg et innblikk i hva vi står for og hvordan vi arbeider.

Vi ønsker at vår kommunikasjon er åpen og informasjonen er lett tilgjengelig for alle som er interesserte. Vi oppdaterer fortløpende informasjon og dokumenter ved endringer.

Her finner du alt fra våre vedtekter og årsplan til lover og prosedyrer. Ta gjerne en titt på innholdet her, og ikke nøl med å ta kontakt hvis du har spørsmål eller trenger ytterligere informasjon.

welcome to our

What you get

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Sed odio morbi quis commodo odio aenean sed adipiscing. Enim praesent elementum facilisis leo vel fringilla. Consectetur a erat nam at lectus urna. Leo duis ut diam quam nulla porttitor massa id neque. Bibendum arcu vitae elementum curabitur vitae nunc sed velit.

Molestie nunc non blandit massa enim. Volutpat maecenas volutpat blandit aliquam etiam. Sodales ut etiam sit amet. Quam pellentesque nec nam aliquam. Accumsan tortor posuere ac ut consequat semper viverra. Cras sed felis eget velit aliquet sagittis. Amet risus nullam eget felis eget nunc lobortis mattis. Blandit volutpat maecenas volutpat blandit. Massa placerat duis ultricies lacus sed turpis. Egestas erat imperdiet sed euismod nisi. Enim sed faucibus turpis in eu.

Søke plass

Her kan du søke om barnehageplass

uuu

noe her

Ofte stilte spørsmål

!! Skulle det vært løftet frem noe nyttig info her ?

Veksling av innhold